MOTIVATION - JAK SE DOKOPAT KE CVIČENÍ ♥

pátek, srpna 26, 2016

Ahoj všichni! :)

Rozhodla jsem se pro Vás sepsat článek, který jistě mnoho z Vás ocení. Bude se týkat samotné motivace a to jak se dokopat ke cvičení, i když někdy máte den blbec a nic se Vám vážně nechce. Uvedu Vám, několik důvodů, proč se i tak přemoct a jak to udělat, aby jste se na cvičení pokaždé těšili. Tak pojďme na to.
Your pain is worth it ♥












První z takových věcí je, hlavně si uvědomit, proč jste vlastně cvičit začali a co je Vašim cílem. Zda-li chcete zhubnout jen pár kilo či si váhu udržet nebo naopak vypracovat si tělo. Podle toho zařadit potřebný plán. 

Druhá věc, je naprosto podstatná. Nesmíte polevit! Jelikož jestli přestanete, hodně těžko se vrací zpátky do formy. 

Třetí věcí, je ten fakt, že pokud začnete cvičit, to samotné nestačí pro to, aby jste dosáhli svých vysněných výsledků. Musíte k tomu ještě zařadit zdravou stravu a jídla co vás nebudou zbytečně nadýmat. Takže rozhodně vynechte bílé pečivo, brambůrky a čokolády.

To jen na začátek.. 

Důvody proč se přemoct cvičit: 


1) Budete mít ze sebe lepší pocit, že jste pro sebe něco udělali.

2) Budete mít větší sebedůvěru.

3) Budete dobře vypadat.

4) Každým i sebemenším výsledkem se budete cítit lépe.

5) Budete zdravější.

6) Budete štastnější- jelikož cvičení zlepšuje náladu a snižuje riziko špatné nálady. :) 

7) Začne Vás to bavit- garantuji :) 


A jak to udělat, aby jste se na cvičení těšili, i když se Vám do něj zrovna nechce?

1) Stanovte si odměnu za cvičení- může být v podobě čehokoliv, co Vás udělá štastné například: oblíbený seriál, knížka, film, nákupy cokoliv prostě co Vás baví :) 
2) Připomeňte si proč jste vlastně cvičit začali.

3) Motivační obrázky- lidí, které obdivuješ, ty si pověs nad postel.

4) Hudba u cvičení- Vaše oblíbená a hned Vám to půjde lépe.

5) Zaznamenávej si své pokroky do sešitu.


Tak to je pro dnešek asi vše :) Doufám, že se Vám tento článek líbil a snad jsem s ním i někomu pomohla. :) V případě jakýkoliv nejasností či otázek se mi nebojte napsat dolů do komentářů :) Ráda odpovím :)


S láskou Maky ♥

You Might Also Like

10 komentářů

  1. Fakt pěkný článek. Delší dobu sem necvičila, těším se až se do toho znovu vrhnu a s radami od tebe to půjde jedna radost. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jelikož od čtvrtka začínám s dietou, tak jsem moc ráda za tenhle článek, protože mi hraje perfektně do karet <3 A některé metody jsem používala i před čtvrt rokem, když jsem zkoušela tu dietu držet napoprvé, takže jsem ráda, že jsem šla dobrou cestou a rozhodně další metody využiju. Moc děkuju a povedenej článek :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Ti moc :) ♥ držím palce, at vydržíš. :)

      Vymazat
  3. Moc povedenej a hodně motivační článek:) Skvělé rady, které rozhodně využiji! Pár jich tedy už používám, hlavně tu hudbu a odměny:D Těším se na další rady ❤

    OdpovědětVymazat
  4. Skvělý článek, zrovna taky bojuji se svými křivkami. Kolikrát se musím přemáhat, abych šla cvičit. Mojí motivací je právě taková postava, kterou jsem si vysnila. Ale mám před sebou ještě hodně práce :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hlavní je nepolevit a vydržet no :) budu držet palce, at vydržíš, a dosáhneš přesne toho, co sis vysnila. :) Moc děkuji za komentář :) ♥

      Vymazat
  5. Ja vetsinou nemam problem jit cvicit, jediny, co me dokaze odradit je vedro. Pres leto nejsem schopna se pohnout, nesnasim behat v teple, jinak behem roku chodim denne. Stejne tak fitko. Spotim se ve fitku. Vysprchuju se. Vylezu z fitka tam tricet stupnu a jsem zas jak prase :D To me fakt zabiji :)

    OdpovědětVymazat
  6. Já cvičím spíše pro dobrý pocit ze sebe a pár kil dolů, po Vánocích se to šiklo. :) Teď si držím stejnou váhu a to s tou hudbou je pravda! :) Pěkný článek!!! :)

    OdpovědětVymazat

Moc si vážím každého komentáře od Vás ♥

FITFOODHEALTHY - Copyright © 2016

All rights reserved.

Don't use my pictures and text without asking for permission.

Thank you.