TIPY NA EFEKTIVNÍ CVIČENÍ ♥

středa, ledna 25, 2017

 Krásný den všem ♥

Zrovna jsem docvičila svojí serii cviků, rozhodla jsem se o ní s Vámi podělit. Jelikož opravdu znám ten pocit, kdy se nám po svátcích nic nechce, natož cvičit. Poznáváte se v tom? Nejste sami, i já mám občas problém se k tomu cvičení dokopat. Je to naštěstí jen chvilkový moment, co brzo odezní. Teď vám tímto článkem prozradím, jak si já udržuji postavu a vy můžete začít taky. Je to opravdu jednoduché. 

Každy má někdy den blbec, v první řadě při takovém dni mi pomůže poslechnout si nějakou nakopávačku, co mě zvedne ze židle a prostě se cvičením začnu. Jako tahle, ta mi pomáhá opravdu hodně. Je to vážně skvělá směsice workout songů, co vás donutí vstát z gauče a začít něco dělat.

To asi tak na úvod. Jistě, že nestačí poslouchat jen motivační songy, musíme k tomu připojit opravdu učinné cvičení a taky jídelníček. Nechci tady rozebírat zdravou životosprávu, tu jsem již zmiňovala v předešlých článcích, ale v budoucnu se k ní určitě vrátím. :) 

V tomto článku, bych vám spíše chtěla ukázat efektivitu cvičení i když zrovna nestíháte a nemůžete tomu dát půl hodinu či hodinu. Na to mám takovou serii cviků, co vás dokážou protáhnout a naopak Vám svalstvo zpevní a po jejich dlouhodobějším cvičením uvidíte výsledky. A co přesně slibují? Pevnejší a vyrýsovanější pozadí, pevné bříško a celkově zpevněná postava. Samá pozitiva, co říkáte? Tak proč do toho nejít? 



Na těchto pár cviků Vám opravdu ráno vystačí 15-20 minut a budete mít ze sebe dobrý pocit po celý den, že jste pro své tělo něco udělali. A jak začít? Napíšu Vám jednotlivé kroky postupně, aby jste to měli přehledné a nemohli se v tom ztratit. Dodržujte jednotlivé kroky po sobě, aby měly co nejlepší výsledek.


1) PUSTE SI NAKOPÁVACÍ HUDBU
- Ta vás naladí právě do té správné atmosféry, kdy budete mít náladu cvičit, i kdyby se Vám zrovna 2x nechtělo :D

2) PROTÁHNĚTE SE A PRODÝCHEJTE
- Před samotným cvičením vždy nezapomínejte na tyhle důležité dva kroky. 

3) SEDY LEHY
- Začneme tímhle cvikem cca 60x. Čili na každou stranu 20x. A když vás začne u cvičení trochu bolet břicho? Víte, že cvičíte správně.

4) ZANOŽOVÁNÍ V KLEKU
Klekněte si na kolena a opřete se o lokty. Zvedněte jednu nohu tak, že bérec směřuje kolmo k zemi a stehno je téměř vodorovně se zemí. Nohou pohybujeme nahoru s výdechem a dolů s nádechem. Takhle vydržíme cca 60 sekund na každé noze. Viz obrázek.Cvik 5x opakujeme.

4) SKLAPOVAČKY
Ty dáváme nejlépe 30x za sebou.

5) DŘEPY
Nejlépe 30x denně a každý den můžete dřepy zvyšovat o 5 až 10.



To je pro dnešek všechno. Doufám, že se Vám dnešní článek líbíl a někomu pomohl, nebo ho motivoval. :) A jak si udržujete postavu vy? Máte na to taky svoje osvědčené tipy? :)


S láskou,
Maky ♥

You Might Also Like

11 komentářů

  1. Úžasný článek :)
    Já začala teď taky se cvičením, sice tenhle týden jsem absolutně líná a hlavně mně bolí koleno, takže jsem i dost v tom náladová, ale jediné, co mně nakopne vždycky, tak je BUZERACE, což je můj sešit, který mně nutí každý den cvičit a jakmile ten den vynechám tak si dám nějaký zákaz :DD
    Ale tvoje tipy jsou úžasné a určitě nějaké využiju časem :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mockrát děkuju jsi zlatá :) ♥ To je taky skvělá motivace :D Určitě vyzkoušej, nezklamou tě :)

      Vymazat
  2. Tak tenhle článek se po Vánocích fakt hodí! :D :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Odpovědi
    1. To jsem ráda. Jelikož mě takhle serie cviků baví už poměrně dlouho. :) ♥

      Vymazat
  4. Já stále naivně doufám, že si nějak navyknu cvičit. Pořád k tomu mám ale šílenou averzi... Nah. Možná pomůže nějaká ta nakopávačka, zkusím to :D

    OdpovědětVymazat
  5. Přiznám se, že jsem tak líná, jak jde o cvičení, že jsem ani nedočetla a když jsem zahlédla ta čísla, ještě jsem se i zděsila! Asi jdu najít ten tvůj článek o motivaci, co jsem tuším kdysi četla.. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aha no :D Tak zkus nejdřív ten motivační a pak to snad půjde snáz. :)Budu držet palce, at se ti to podaří a vydržíš. :)

      Vymazat
  6. Krásný článek, taky cvičím podobnou sérii, jen dá dost práce se k tomu odhodlat:-) Nepatřím mezi typické fitness nadšence a do posilovny chodit nechci. Já raději doma, jen abych protáhla svoje tělo. Když ale potřebuju víc provětrat hlavu, tak si jdu zaběhat a nebo se projet na kole.

    OdpovědětVymazat

Moc si vážím každého komentáře od Vás ♥

FITFOODHEALTHY - Copyright © 2016

All rights reserved.

Don't use my pictures and text without asking for permission.

Thank you.